FAQ

   Здравей! Добре дошъл във Fastfood. Какво е Fastfood? Е, радвамe се, че питаш!

Ние си партнираме с най-добрите ресторанти в България, за да можеш да имаш достъп до стотици менюта и да поръчваш онлайн, когато пожелаеш. 


 

Въпроси относно поръчки

 

Как да проверя статуса на активна поръчка?

Ако си направил поръчка като регистриран потребител, ще видиш статуса  на поръчката си на началната страница на Fastfood. За да проследиш поръчката си, кликни върху „Проследи  поръчката“. Ако все още се нуждаеш от помощ можеш да се свържеш с ресторанта или с нашия център за обслужване на клиенти. Можеш да намериш телефон за контакт с всеки ресторант в неговия профил.

 

Как мога да променя или анулирам поръчка, след като я направя?

За да анулираш поръчка за доставка или вземане от място, трябва да се свържеш с нас чрез обаждане или чат. Не забравяй да ни се обадиш веднага, тъй като може да не успеем да анулираме поръчката, след като ресторантът е приготвил храната. Ако си насрочил поръчка за бъдеща дата, можеш да я анулираш  или да направиш промени до четири часа преди времето за доставка. За да анулираш или актуализираш бъдеща поръчка, кликни върху връзката „Преглед на подробностите“ в страницата „Поръчки“ на нашия сайт или върху бутона „Преглед на подробности за поръчката“ в имейла за потвърждение на поръчката. След като бъде анулирана, ще получиш  още един имейл за потвърждение на това действие.

 

 

Нещо не е наред с моята поръчка - какво да правя?

Ако имаш проблем с поръчката си, може да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти чрез чат или телефон 0700 400 90 и да ни уведомиш. Бъди подготвен с информацията относно потвърждението на поръчката ти или страницата с  подробностите за нея, за да можем по-бързо да направим справка и да ти помогнем да стигне до теб.

 

Какво да направя, ако не получавам имейл за потвърждение на поръчката?

Провери в папка спам - възможно е потвърждението на поръчката ти да се появи там. Имай предвид, че може да отнеме няколко минути на ресторантите да потвърдят, че са получили поръчката ти. Ако не си получил имейл за потвърждение в рамките на 20 минути, след като си направил поръчката, ни пиши в чата, или ни се обади.

 

Как да направя поръчка “Веднага”(Възможно най-скоро)?

  1. Избери "Доставка" или "Вземи сам", в зависимост от това как искаш да получиш хапването си.
  2. Въведи пълния си адрес в полето „Точен адрес“ и кликни върху „Търси“.
  3. Ще видиш списък с ресторанти, от които можеш да поръчаш. Избери ресторант, за да видиш неговото меню и избери какво искаш да добавиш в кошницата си.
  4. Когато си готов, кликни върху „Продължи към поръчката“. 
  5. Провери дали адресът и поръчката са правилни. Ако желаеш въведи специални инструкции за поръчката си.
  6. Избери желания метод на плащане и кликни върху „Поръчай“. Ще получиш имейл, потвърждаващ поръчката, а ние ще уведомим ресторанта, за да започне да приготвя хапването ти. Лесно!

 

Как да направя поръчка за бъдещ час или дата?

Добра новина! Можеш  да направиш поръчка до шест дни предварително. Под селекторите за доставка , натисни бутон "Веднага" и намери секциите "Днес" или “По-късно” и кликни. След това избери кога искаш поръчката да бъде доставена или достъпна за вземане от място. Ще видиш кои ресторанти са налични за поръчване през избрания период от време. Имаш до четири часа преди избраното време за доставка, за да промениш или отмениш планирана поръчка.

 

Има ли приложение Fastfood?

Все още разработваме мобилните ни апликации за  iOS и Android. Обещаваме, че ще са страхотни!
 

 

Има ли минимална сума, която трябва да достигна, за да направя поръчка?

В по-голямата част от случаите, минималната стойност на поръчка е 10.00 лв без включена доставка. В определени случаи, ресторантите могат да изискват различна минимална сума за поръчка за доставка. Ако избереш да вземеш поръчката от място, няма да имаш минимална стойност.

 

Как да намеря текущите ми и минали поръчки?

Просто се логни в профила си и кликни върху „Поръчки” от падащото меню. Тук можеш да видиш поръчки, които са в процес на приготвяне и доставка, както и тези които си поръчал преди.  Имаш възможност да поръчваш отново същите поръчки, както и да ги редактираш.

 

Как да намеря справка за минали поръчки?

Имаш две възможности. Можеш да ги намериш в секция “Минали поръчки” в профила си. За да ги разгледаш детайлно натисни върху „Виж поръчката“. Или в имейла си за потвърждение - той също служи като разписка. Имай предвид, че ако са направени корекции на поръчката, разписката няма да отразява актуализираната сума. Моля, свържи се с нашия център за обслужване на клиенти ако желаеш актуализирана разписка.

 

Как работи опцията “Вземи сам”?

Тя е съвсем същата като поръчката за доставка, но ти дава възможност да я вземеш, когато прецениш от самия ресторант. Можеш да видиш най-близките ресторанти, предлагащи вземане от място, на картата.

 

Мога ли да направя поръчка по телефона на Fastfood или в чата?

Екипът за обслужване на клиенти може да ти поръча по телефона или в чата, но те съветваме да използваш платформата за поръчки. Ако имаш проблеми с изпращането на поръчка, изчисти кеша и „бисквитките“ в уеб браузъра си, или ако използваш приложението за IOS или Android, се увери, че използваш най-новата версия. Ако все още имаш затруднения при пускане на поръчка след тези стъпки, се свържи с нашия екип за обслужване на клиенти

 

Въпроси относно моя профил във Fastfood

 

Как да вляза в профила си?

Кликни върху „Вход“ в горния десен ъгъл на началната страница на сайта  и въведи имейл адреса и паролата си. Можеш също да влезеш с профила си, ако имаш акаунт във Facebook или Google.

 

Забравих паролата си. Ами сега?

Ако си забравил паролата си, кликни върху „Забравена парола“. На екрана ще се появи прозорец, в който да въведеш имейла, с който си се регистрирал в маркираното поле и натисни "Изпрати". Ще ти изпратим имейл, за да създадеш нова парола. Имаш възможност да влезеш и с профила си от Facebook или Google. Ако си опитал всичко това и все още имаш проблеми с влизането в профила си, свържи се с нас и ние ще ти помогнем.

                                 

 

Кои методи на плащане приема сайта?

Fastfood приема всички основни видове кредитни и дебитни карти - Visa и Mastercard. Можеш също да платиш и в брой или на POS Терминал, носен от доставчика при доставка.

 

Мога ли да запазя данните си за плащане?

В момента не. Работим по специален софтуер, който ще ти позволява да запазваш тези данни директно в сайта, за да не се налага да ги записваш всеки път.

 

Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за плащане с дебитна или кредитна карта?

Ако кредитната или дебитната ти карта не работи, моля увери се, че въвеждаш информацията си точно така, както е изписана на пластиката. Ако си сигурен, че информацията е коректно въведена и все пак не работи, моля свържи се, с финансовата институция, на която си клиент. Само те могат да ти предоставят информация за това, защо плащането не се извършва.

 

Кога се таксува моето онлайн плащане?

Онлайн плащането се таксува веднага след като въведеш всички данни от картата и натиснеш "Плащане". Таксата може да изглежда като „чакаща“ и може да бъде отразена в банковата ти сметка през следващите няколко работни дни.

 

Защитена ли е информацията ми за плащане?

Абсолютно. След плащане с кредитна или дебитна карта, сайтът те пренасочва към защитени (SSL) страници на Borica Online Payments, с които работят повечето големи банкови институции в България.



Мога ли да регистрирам втори личен акаунт в сайта?

Не може да имаш повече от един профил във Fastfood, освен ако вторият профил не е за бизнес употреба и се предоставя, чрез твоя  работодател. За повече информация виж нашите Общи условия.



Мога ли да имам повече от един адрес за доставка?

Да. Всеки адрес, който използваш за поръчка, се запазва в профила ти. От там можеш да добавяш, редактираш и изтриваш всички адреси за доставка.



Мога ли да запазя специални инструкции за доставка до моя адрес?

Да! Например, можеш да оставиш инструкции на доставчика да ти се обади при пристигане. При финализиране на поръчка можеш да запазиш инструкциите за доставка за този адрес и ако трябва да направиш редакции, ще имаш възможност да го направиш на екрана за плащане. Ако подадеш поръчката си без специални инструкции, но би искал да ги добавиш по-късно, или се нуждаеш от допълнителна помощ можеш да се свържеш директно с нашия екип за обслужване на клиенти.

 

Как Fastfood пази профила ми защитен?

Ние се отнасяме много сериозно към безопасността и сигурността на твоята лична информация. Следваме всички законови регулации и норми, както и най-модерните софтуерни решения за киберсигурност. Ако имаш някакви притеснения, моля свържи се с нас.

 

Как да потърся ресторанти близо до мен?

Въведи адреса си в полето на началната страница на Fastfood и избери дали искаш “Доставка” или “Вземи сам”. Резултатите от търсенето ще бъдат или ресторанти, които доставят до този адрес, или ресторанти предлагащи опция за вземане от място. Можеш също да сортираш резултатите въз основа на разстояние или рейтинг. 

 

Защо ми изписва, че ресторантът не доставя до мен?

Възможността за доставка до посочения от теб адрес варира според районите за доставка на ресторанта. За най-точни резултати, препоръчваме да използваш пълен и точен адрес, за да намериш най-много ресторанти, които предлагат доставка до местоположението ти.



Откъде идват рейтингите на ресторантите?

Те са от потребители на Fastfood, точно като теб. Можеш да дадеш оценка и да напишеш ревю за всеки ресторант, след като поръчаш от него.

 

Как да оценя и направя ревю на поръчката си?

Можеш да оценяваш и преглеждаш всяка твоя поръчка направена през уебсайта. Просто кликни върху известието „Как мина последната ти поръчка?“, за да започнеш. За да стартираш, кликни върху „Да“. Имаш възможност да напишеш отзив или просто да оставиш оценка. Можеш също така да оцениш своя опит чрез текст, като отговориш на текстовете за обратна връзка. Моля, обърни внимание, че ревютата ти ще бъдат обществено достъпни след изпращането им. За повече информация прочети нашите насоки за оценка и ревю. 

 

Кои браузъри поддържа Fastfood?

Поддържаме следните браузъри:

  • Chrome
  • Firefox
  • Safari
  • Edge
  • Internet Explorer 11 и по-нови версии

 

Как Fastfood помага да пазим природата?

Ние ти даваме възможност да откажеш салфетките и пластмасовите прибори от поръчката си. Просто отбележи с тикче тази опция, намираща се под “инструкции за доставка”.

  

  

 

  

 

Твоята кошница е празна.